Skip Navigation
 

Projekty

LoveWarsaw

Program „Kocham Warszawę” („I Love Warsaw”) jest oparty głównie na instrumentach informacyjnych, kadrowych i edukacyjnych polityki społecznej. Autorami programu są twórcy Fundacji Centrum Promocji Miast – Grzegorz Rogólski, Grzegorz Mączyński i Karol Hoang. Wiele projektów realizowanych przez naszą organizację stanowi element poniższego. Adresaci Programu: 1.Mieszkańcy stolicy „z urodzenia”. 2.Napływowi mieszkańcy stolicy (w tym również cudzoziemcy). 3.Mieszkańcy pozostałych regionów Polski. 4.Mieszkańcy innych krajów. Cele Programu: 1.Wykreowanie pozytywnego wizerunku Warszawy – jako miasta dynamicznego, otwartego i przyjaznego dla mieszkańców, turystów i przedsiębiorców. 2.Wzrost zadowolenia mieszkańców z miejsca swojego zamieszkania. 3.Wzrost liczby turystów odwiedzających stolicę. 4.Wzrost mieszkańców odwiedzających muzea, teatry i galerie warszawskie. 5.Propagowanie znajomości historii lokalnej i legend związanych z Warszawą. 6.Zaoferowanie turystom pamiątek kreujących nowoczesny i dynamiczny obraz stolicy. LoveWarsaw / Kocham Warszawę: Marka programu jest inspirowana zagraniczną kampanią I love NY. Społeczna kampania prowadzona przez naszą organizację będzie nosiła nazwę Kocham Warszawę / LoveWarsaw. Symbole jakie wykorzystywane będą w promocji programu to: •Warszawska Syrenka (symbol a zarazem herb Warszawy). •Powstanie Warszawskie (Polska Walcząca). •Pałac Kultury i Nauki – niechciany i nieakceptowany symbol stolicy, głęboko zakorzeniony zwłaszcza w świadomości mieszkańców innych miast Polski. •Kolumna Zygmunta III Wazy – króla Rzeczypospolitej któremu zawdzięczamy stołeczność Warszawy. •Zamek Królewski. •Starówka. •Samochód Warszawa. •Samochód Syrenka. Program „Kocham Warszawę” („I Love Warsaw”) ma za zadanie zmianę atmosfery wokół tematyki Warszawy i jej mieszkańców. Działania opisane w niniejszym opracowaniu skutkować mają zmianą podejścia samych warszawiaków do ich miasta. Z obrazu wyłaniającego się z badań statystycznych Gazety Wyborczej wynika że potrzeba wiele wysiłku by osiągnąć poziom Poznania czy Wrocławia - liderów tych badań. Warszawa jedynie pod względem dynamizmu i oceny przedsiębiorczości jej mieszkańców zaliczana jest do czołówki. Parafrazując powiedzenie „uwierz w siebie, bo kto inny zrobi to za ciebie” chcielibyśmy by Warszawiacy jako pierwsi zmienili podejście do siebie samych. Zmiana własnego postrzegania będzie emanować na inne miasta i inne środowiska. Turyści spotykając się z życzliwością i uprzejmością z pewnością nie omieszkają wspomnieć tego w opowieściach wakacyjnych.
 
 
« powrót|drukuj